Financie a práca

Reklamné USB kľúče sú praktickým trendom

Asi každý majiteľ firmy či zamestnanec marketingu časom príde do situácie ako aktualizovať možnosti reklamných predmetov či darčekov, ktoré jeho firma rozdáva svojim zákazníkom a obchodným partnerov.

Ešte pred niekoľkými rokmi bol trend jednoduchý a ponuka bola relatívne nudná a u všetkých rovnaká. Znamenalo to síce menej nápaditosti, ale aj menej práce. Pretože reklamné darčeky, ktoré firmy rozdávali boli na jedno kopyto a nikto sa ani nesnažil príliš vytŕčať z davu. Svedčila tomu aj ponuka predajcov darčekových predmetov, ktorá sa zväčša obmedzovala na reklamné tričká, perá, kalendáre, šálky a iné kancelárske potreby. Tento trend sa však za posledné obdobie výrazne zmenil.

USB kľúče

Príchod kreatívnych reklamných darčekov znamenal zmenu

Avšak rozširujúca ponuky výrobcov týchto predmetov znamenal aj nutnú zmenu pre samotné firmy. Prvým krokom bolo rozdávať ako reklamné darčeky zmenšené vlastné produkty, či už sa jednalo o zmenšené tehly výrobcu stavebných materiálov, alebo kúsok nosnej konštrukcie od výrobcu regálových systémov. Tento trend je možné badať aj v súčasnosti, ale s klesajúcim trendom.

Aktuálne by sa dalo povedať, že prím hrajú reklamné darčeky, ktoré majú aj praktické uplatnenie. Pretože každý človek pracujúci hlavne v kancelárii si v určitom čase uvedomí, že jeho pracovný stôl je čoraz prepchatejší, často aj reklamnými darčekmi, ktoré nemajú praktické využitie.

Reklamný USB kľúč je skvelou alternatívou

Pokiaľ sa hovorí o praktický reklamných darčekoch, tak pre každého človeka pracujúceho v kancelárii je v súčasnosti dôležitou vecou práve USB kľúč. Keďže doby papierových kalendárov a reklamných pier sú už vďaka nástupu moderných technológií asi dávno minulé, tak práve tento typ reklamného predmetu je skvelým a použiteľným predmetom.

Rovnako je reklamný USB kľúč aj skvelým spôsobom na predávanie informácií, dát alebo aj prezentácií od firmy k zákazníkovi. Určite vyzerá profesionálnejšie, keď fotografie z akcie, ponuku alebo prezentáciu projektu niekomu odovzdáte na USB kľúči s logom vašej firmy, ako podať ju na neoznačenom kľúči alebo CD nosiči. Pretože pokiaľ aj daný projekt neprebehne, je veľká pravdepodobnosť využívania daného USB kľúča aj neskôr na iné dáta. A to znamená, že obchodný partner má stále vašu firmu na očiach a je s ňou podvedome v kontakte.

Práve tieto aspekty sú dôležitým a tým hlavným dôvodom, prečo sa firmy čoraz viac zameriavajú na kreatívnejšie, ale stále prakticky využiteľné reklamné darčeky. Je to tak aj vo vašej firme alebo to zatiaľ iba plánujete? Naše odporúčanie je jednoznačne to aspoň vyskúšať.