Financie a práca

Online marketing pre moderných podnikateľov

Nastal čas zabudnúť na staré a často už aj nefunkčné marketingové taktiky na zvádzanie zákazníkov. Modernej dobe vládne reklama cez internet, vďaka ktorej môžete získať prevahu nad konkurenciou.

Piliere online marketingu

Základným princípom online marketingu je vybudovať vašej firme dobré meno na základe vhodne zvolených kľúčových slov. Tie pomáhajú nielen pri vytváraní úspešných webstránok, ale tiež pri budovaní e-shopov či povedomia o vašej firme. Práve preto je vhodné najprv spoznať okolitú konkurenciu, tovar a služby, ktoré ponúka, a prehodnotiť, čo robia ostatní lepšie ako vy. Po spytovaní svedomia a stanovení cieľov spojených s definovaním zákazníka a toho, čo chcete online marketingom dosiahnuť, sa možno pustiť do práce. Tá sa začína analýzou najvyhľadávanejších výrazov v najpoužívanejšom vyhľadávači Google a pokračuje optimalizáciou textov podstránok vášho webu. Dôležitou súčasťou online marketingu je obsahovo prepojiť texty z vašich stránok s reklamnými textami alebo odkazmi, ktoré sa budú objavovať na internete.

Marketing s hlavou aj pätou

Pozorovať výsledky správne zostaveného online marketingu môže byť zábavné, pokiaľ sa jeho zostavovanie dostalo do rúk odborníkom. Napríklad agentúra IPA Group má jasno v tom, čo robí, a usiluje sa vašu marketingovú stratégiu do maximalnénej miery zladiť s marketingovým obsahom. Ak si prajete získať niečo viac ako len dobre zostavenú weobovú stránku a úspečne fungujúci e-shop, a chceli by ste, aby sa o vašej firme dozvedelo ešte viac ľudí, vyskúšajte platenú reklamu (PPC), vďaka ktorej viete ešte lepšie sledovať správanie vašich potenciálnych zákazníkov. S takouto reklamou sa napr. na Youtube dajú dosiahnuť vynikajúce výsledky, pretože ak ju divák dokáže sledovať viac ako 5 sekúnd, viete, že ho váš produkt zaujal. Čaru online marketingu zaiste podľahnete aj vy.

Foto: pixaby.com