Telefonát zákazníkom má potenciál

Nebojte sa overeného oslovovania zákazníkov a vyskúšajte telemarketing. Pri tomto type komunikácie platí slovné spojenie – overené skúsenosťami. Telemarketing je totiž na trhu ako spôsob kampane už dve desaťročia. Nech si o tomto spôsobe oslovovania zákazníkov myslíte čokoľvek, uvedomte si, že ide o druhý najosobnejší spôsob komunikácie. Prvý je samozrejme priame oslovenie, to však nikdy nemá taký úspech a za rovnako krátky čas neoslovíte taký počet ľudí.

Marketing v rukách profesionálov

Telemarketing majú v dnešnom modernom marketingu na starosti profesionáli, ktorí sa neustále zdokonaľujú a presne vedie ako reagovať na negatívne signály či priame odmietnutie. Ideálne je preto osloviť call centrum a jeho profesionálov. Ide o zaškolených pracovníkov, ktorí vedia používať svoj hlas, neboja sa emócií z druhej strany a vedia prijímať odmietnutie.

Takíto profesionáli presne vedia ako osloveného človeka otvoriť, aby sa rozrozprával a bol schopný prijať informácie, ktoré mu poskytujú. Vďaka tomu vedia predať poistenie, výkonné tonery Xerox alebo letnú dovolenku.

Vysoká úspešnosť predaja

Vyspelé call centrá ponúkajú profesionálne služby takzvaných oslovovateľov. Okrem toho, majú v sortimente ponúkaných služieb aj  vyhodnotenie telefonátov, efektívne call scripty či podporu marketérov.

Zárukou je potom vysoká miera úspešnosti predaja alebo minimálne zvýšenie povedomia o značke, produkte či službe ktorú ponúkate. Výhodou je tiež nízka cena adresného marketingu, ktorého kľúčom k úspechu je priame oslovenie potencionálnych zákazníkov.

Call centrá sa však nevyužívajú len na prieme oslovenie zákazníka, ktorému je niečo ponúknuté. Fungujú výborne aj v prípade, ak sa snažíte pozdvihnúť informovanosť o vašej značke. Telefonujúci nemusí priamo nič ponúkať, môže osloveným potencionálnym zákazníkom len položiť pár otázok a zistiť tak, či je vedomosť vášho produktu či služby v ľuďoch zakotvená. To všetko a oveľa viac vám poskytne dobrý telemarketing.

Foto: pixabay.com